آهنگ سید حجت نبوی منش (کاوه) به نام خط ثابت

Kaveh – Khate Sabet

پخش آنلاین آهنگ سید حجت نبوی منش (کاوه) به نام خط ثابت

0:00
0:00
کد پخش برای وبلاگ ها
لینک کوتاه مطلب
1 دسامبر 2019 159,991 دانلود
نظرات
م مریم

سلام خیلی نازی سید حجت خیلی دوستت دارم با وفا

8 ماه پیش 3 لایک پاسخ
م مهتاب

سلام عاشق این صداتونم چقدررررررررررررررر خاص.ممنون خط ثابتم شمایین آقا کاوه بهترین هستین

8 ماه پیش 5 لایک پاسخ
ک کاوه

اَلسلامُ علیکَ یا سَیدے
یا حُجَه ابنِ الحسنِ العَسکری.
عجل الله تعالی فرجه الشریف.

سلام آقا،
سلام آقا،سلام آقا:
خط ثابتم شمایین-پیش خدا رابطم شمایین-نوارقلبم از تو میخونه-نوار کاستم شمایین-شمایین-مُشترک من کجایین؟؟؟خداکند که بیایین-مُنجیِ عالم شمایین-خدا کند که بیایین-خداکند که بیایین-من باشما پیش خدا،همیشه اِمکان پذیرم-دلبر بی نظیرم-بایک سلام به امام حُسین علیه السلام-یا حُسسسسینن
علیه السلام-شمارتونو میگیرم:
اَلسلامُ علی المَهدی علیه السلام-باشما دارم عَهدی-همه ی دنیا-اگه با دلِ من بد بشن همه-نه اصن از رووم رَد بشن کمه-با خیلی از خودیا همیشه حرفمه-ول کن بابا بَچن همه !!!!!!خدا بزرگه-غم اگه دارم امااینو میدونم، دل آقامم پر از غمه!!بگذریم-بی خیالِ مُخطبای بی معرفت-خط ثابتم شمایین-پیش خدا رابطم شمایین-وقتی play میشم،از شما میخونم، افتخارمه نوار کاستم شمایین!!!! I LOVE U-یا اباصالح علیه السلام،تو قلبمین،هیچکسی نمیتونه نمیتونه نمیتونه-شما رو از من بگیره-الهی دُشمنت بمیره-واس این حرفا خیلی دیره-خیلی ببخشین!! اینترنم اگه قطع کنن ،دلم خوشه نِتم شمایین-تواین زمونه تواین روزگار-دارمم بزن-بالای دار-به لطف پروردگار-حرفم همینه خط ثابتم شمایین-یاصاحب الزمان
علیه السلام: ای امام عصر و زمانم
علیه السلام-کاش ببینمتون تاجوانم-من از شما روزی میگیرم-میخوام ریزه خورتون بمانم-بمانم بیا تا جوانم-بده رُخ نشانم-بی شما خزانم-بیا تا جوانم-بیا تاجوانم-من هم آقا مثل شما همیشه تنهایِ تنهام-تویی تو ماهِ شب هام-دُورتون بگردم-آقام آقام آقام آقام-کجایین کجایین؟؟!خدا کند که بیایین-کجایین کجایین خدا کند که بیایین-کجایین کجایین خدا کند که بیایین-خداکند که بیایین-وتوخواهی آمد و در حُکومت عادلانتون-ظلمی نمیمونه-دیگه توی دُولت کریمه و حیدریتون علیه السلام-فقری نمیمونه-نامردی نیس ،ظلم نیس، درووغ نیس!هی گفتن هیس !!!!! هی گفتن هیس!
گناه مِلت چیه ؟؟؟؟؟ واااااالا-لعنت به ما هرچه میکشیم از خودمونه-اینجا آقا هیچکی به فکر تونیس-همه ام رئیس !!!!!!! آخر کلام: یا مهدی مُوعوود،
یا مهدی مُوعوود علیه السلام-شما باید بیاین تا جهانمون اِصلاح بشه،اوضاعمون روبه راه بشه و………………………………….
با کلامُ الله آخرشعرم هر شروع میکنم هم تموم میکنم:
اَعوذُ بِللهِ مِن الشیطانِ الرَجیم،
بسم اللهِ الرحمن الرحیم،
وَلَعنهُ الله علیَ القومِ الظالمین،
صَدَقَ اللهُ اَلعلےُ اَلعَظیم.
یاعلے علیه السلام…….
با عرضِ سلام و عرض ادب و احترام.خدمت مُدیریتِ مُحترم و بُزرگوارِ سایت:mydabelmusic.ir مَمنونم از لُطفتان.با آرزویِ بهترین ها برای شما و همه ی دوستانِ امام زمان علیه السلام.اُمیدوارم اَلطاف و عنایات و توجهاتِ صاحبِ مهربانمان مهدی علیه السلام بیش از پیش و چندین برابر نصیبتان گردد.پاداشِ شما و همه ی همکاران و دوستانِ عزیزتان با حضرت صاحب علیه السلام.ممنونم از لُطفتان.یاعلے مدد.

6 سال پیش 5 لایک پاسخ
دبل موزیک – DabelMusic | دانلود آهنگ جدید