مهدی احمدوند متولد 29 بهمن سال 1370 در کرج و خواننده پاپ ، آهنگساز ، ترانه سرا و تنظیم کننده است ، این خواننده ایرانی یکی از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که چند سالی است مجوز های لازم برای فعالیت در عرصه موسیقی رسمی را اخذ نموده است . آثار هیت زیادی از جمله ” عشق اول ” که با صدای وی منتشر شد در زمان غیرمجاز بودن او بود که توسط هواداران و مخاطبان بسیار مورد توجه قرار گرفت .

اولین زمزمه های مجاز شدن مهدی احمدوند هم از ماه رمضان سال گذشته شنیده شد . زمانی که وی قطعه ” بغض ” را برای برای برنامه ” شهر باران ” شبکه اول سیما تولید کرد . دومین آلبوم رسمی این هنرمند در 14 دی سال 1395 منتشر شد ، برای کسب اطلاعات بیشتر با دبل موزیک همراه باشید .

مهدی احمدوند  5342153421532.1

شروع فعالیت

مهدی احمدوند از همان بچگی علاقه بسیاری به خوانندگی  و موسیقی داشت ، و به صورت جدی نیز در سن 14 سالگی تصمیم به وارد شدن به عرصه موسیقی نمود . اون در همان سن در یکی از کلاس های آموزشگاه موسیقی در زمینه ویولن ثبت نام نمود و در همین رشته به فعالیت خود ادامه داد ، سپس تصمیم به خوانندگی نمود اما به دلیل دسترسی نداشتن به آهنگسازی و ترانه سرایی ، شروع به شعر گفتن کرد . وی در یکی از مصاحبه هایش گفته است که تا بحال سعی نکرده شبیه به خواننده های دیگر باشد و از آن ها الگو برداری دارد و تا بحال تمامی کارهایش را خود یاد گرفته و از کسی کمک نگرفته است . اما باید اضافه نمود که از خواننده های محبوب وی ” شادمهر عقیلی ” است .

مهدی احمدوند  653265532.1

کنسرت ها و آلبوم ها

مهدی احمدوند نخستین کنسرت رسمی خود را در 24 مهر سال 1393 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار نمود . از آلبوم های وی می توان به ” خونه ی غرور ” ، ” ضعف ” ، موج منفی ” ، از این ساعت ” ، ” ساعت هفت ” اشاره نمود . جنجال کنسرت ماهشهر وی در سال 1394 بود که به دلیل اعتراض غبیشاوی امام جمعه این شهر لغو شد .

آهنگ های منتشر شده از مهدی احمدوند

از آهنگ هایی بسیار معروف باید به ” عشق اول ” اشاره نمود که بسیار نیز سر و صدا کرده بود ، از دیگر آهنگ های منتشر شده از وی می توان به ” وابسته ، بزودی ، عشق من ، کم آوردم ، دیوار ، لیلی ، فرهاد ، اگه بارون بباره ، یه ماهه ، هوای پاییز و …. ” اشاره نمود .