سارا خوش شانس با نام هنری سارن ، متولد 2 آبان سال 1379 در تهران در ایران است ، استعداد او در موسیقی ، اولین بار در سن 8 سالگی ، هنگام خواندن با سایر خوانندگان کشف شد . سارن اولین تک آهنگ خود با نام ” کی آرزو کرد ”  را در سال 2018 ساخت ، ” پر پر ” عنوان اولین آهنگ از سارن است که به طور رسمی انتشار یافت و محبوب ترین آهنگ در رادیو جوان شده بود ، این آهنگ بسیار دانلود شد و در بین جوانان ، سر و صدای بسیاری به پا کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر از این خواننده خوش صدای ایرانی که بسیار جوان و با استعداد است ، با دبل موزیک همراه باشید .

سارن 53432.03232

سارن چگونه خواننده شد

او خوانندگی را در سن 3 سالگی آغاز نمود ، سپس او از 16 سالگی شروع به کار با 13 کمپانی کرد و بعد از آن اولین موسیقی خود را به صورتی رسمی با نام ” کی آرزو کرد “منشر نمود ، این موسیقی او بود و ملودی پس از آن بیش از 10 قطعه  را درک کرد که همه ی آن ها در موسیقی پاپ محبوبیت بسیار زیادی دارند و در همه ی بازار ها  و تمامی سایت های موسیقی از جمله سایت دبل موزیک موجود است .

سبک موسیقی سارن

سبک موسیقی سارن ، تحت عنوان پاپ ، 6/8 و جاز شناخته شده است که توانسته نظر مثبت شنوندگان رادیو جوان را بدست آورد . سارن از خوانندگان پاپ ایرانی است که از سال 2018 فعالیت هنری خود را در عرصه موسیقی شروع کرد و جالب است بدانید که وی موسیقی را تحت لیبل رادیو جوان آغاز نمود . این خواننده ایرانی نسل جوان هم سن و سال با خوانندگان جوان دیگر همچون کیمیا و دنیا دادرسان بوده و در لیست خوش صدا های موسیقی ایران قرار دارد .

سارن 6543532

سارن و نواختن سازها توسط سارن

سارن علاقه بسیاری به ساز های گیتار و پیانو دارد از همین رو آموختن این ساز ها را فرا گرفته ، از جالب ترین دانستی هایی که باید از وی بدانید این است که به هشت زبان زنده دنیا آواز می خواند ، وی ترانه سرا ، بازیگر ، مدل لباس ، و همینطور تهیه کننده می باشد که می تواند هواداران بسیاری را به وجد بیاورد ، وی در حال حاضر 21 سال سن داشته و در این سن کم ، توانسته با خوانندگان دیگر رقابت کند و دنیای موسیقی را دگرگون سازد .

اهنگ های منتشر شده از وی

سارن تا کنون 20 آهنگ از خود منتشر نموده که از جمله آن ها باید به ” کاری کردی ” ، ” ساده نیست ” ، ” درد ” ، واسه تولدم ” ، ” کی آرزو کرد “، رسم مونه ” و … اشاره نمود . او در اینستاگرام خود بیشتر از 1 میلیون فالوور داشته که می تواند یک پوئن مثبت برای وی تلقی شود .