سامان جلیلی از خوانندگان خوش صدای ایرانی است که متولد 3 مرداد سال 1370 در مازندران می باشد ، سبک فعالیت وی در زمینه پاپ است . این خواننده محبوب ایرانی از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال می باشد همچنین جالب است بدانید که وی به باشگاه فوتبال رفته در تیم خود به آقای گل نیز شناخته شده بود . اون گفته است که علاق بسیاری به پلی استیشن داشته و معمولا نیز در اوقات فراغت خود مشغول آن میشود و اینگونه لحظه های خود را سپری می کند .

سامان جلیلی 54165341

فعالیت حرفه ای سامان جلیلی

سامان جلیلی پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمی خود را با نام ” پرتگاه ” در 5 شهریور سال 1393 منتشر شد . این خواننده سال هاست که در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می کند و طرفداران خاص خود را دارد ، از آن دسته خواننده هایی است که تیفوسی های زیادی را در فضای مجازی دارد و معمولا هر اتفاق از سوی وی ، واکنش های مختلفی را در پیش دارد .
” پرتگاه ” به عنوان اولین آلبوم موسیقی وی چند سال پیش  ، پس از همه گیر شدن  در اینترنت و در سایت های مختلف موسیقی نظیر دبل موزیک ، روانه بازار شد و جالب تر از همه این است که تعداد اجراه های زنده این خواننده به قدری زیاد است که گویا از رکورد داران اجرای زنده در ایران می باشد .

اولین کنسرت سامان جلیلی

اولین کنسرت این خواننده زمانی اجرا شد که تنها 23 سال سن داشت ، این کنسرت در 12 بهمن سال 1393 در تهران برگزار شد ، مکان برقراری این کنسرت نیز سالن نمایشگاه برج میلاد بود . کنسرت بهار وی در سال 1394 لغو شده بود . وی در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده است که الگوی خوانندگی اش ، شادمهر عقیلی  ، اسطوره صدای ایرانی است .

سامان جلیلی 542153421541

موسیقی مورد علاقه

این خواننده در یکی از مصاحبه هایش ذکر کرده است که موسیقی گوش نمی دهد ، اگر هم تمایل به انجام اینکار داشته باشد ، کارهای ترکیه ای و هندی از انتخاب های وی محسوب می شوند ، چرا که با گوش دادن به این سبک موسیقی حال و هوایش عوض می شود . تقریبا تمایمی کارهای همه خوانندگان را پیگیری می کند و گوش می دهد و تمامی تلاشش را می کند تا بهتر از آن ها به انتشار موسیقی بپردازد .

موسیقی های منتشر شده

از جمله آلبوم هایی که از جلیلی منتشر شده ” پرتگاه ” ، ” چه حال خوبیه ” ، تک آهنگ هایی نظیر ” قدم بزن ” ، ” یواشکی ” ، ” ترس ” ، ” پناه ” ، من و تو ” ، ” ستاره ” ، ” قسم ” و …. می باشد که هر کدام از این آثار از طرفدارای بسیاری برخوردار بوده ، همچنین سابقه درخشان این خواننده را درخشان تر و شناخته تر می کند .