مسعود صادقلو  در 19 فروردین سال 1365 در تهران و در خانواده ای متوسط متولد شد ، مسعود صادقلو خواننده جوان ایرانی ، توانسته در سال 1395 به خوبی خود را به هواداران و همه افراد نشان دهد ، همچنین وی با اجرای چند آهنگ که به خوبی در بین مردم شنیده شده است به شهرت بالایی دست یافت و به طوری که در اینستاگرام شاهد شهرت این خواننده خوش صدا و محبوب می باشیم . برای کسب اطلاعات بیشتر از این خواننده محبوب ، با دبل موزیک تا انتها همراه باشید .

مسعود صادقلو 8653421

شروع فعالیت مسعود صادقلو

مسعود صادقلو اولین بار با فیت دادن شروع به قدم در راه موسیقی زیرزمینی گذاشت ، همکاری اش با رضا شیری و سپس با مسعود جهانی کارهایش را حرفه ای منتشر نمود و خیلی خود دیده شد . وی در یکی از مصاحبه های خود گفته که ابتدا در دوران نوجوانی ورزشکار بوده ، او نزدیک به  8 سال در رشته کشتی فعالیت جدی داشته ، اما با ادامه فعالیت در زمینه موسیقی از این رشته دست کشید .

علاقه این خواننده خوش صدا به موسیقی از دوران کودکی آغاز شد و این علاقه را در نوجوانی با شدت بیشتری پیگیری کرد ؛ آواز کلاسیک را نزد محمد رضا صادقی گذراند و در نهایت از سال 1395 فعالیت خود را در عرصه موسیقی به صورت جدی شروع نمود .

مسعود صادقلو 653421532

شهرت مسعود صادقلو با آهنگ های خود

مسعود صادقلو با انتشار تک آهنگ هایی چون ” هوس باز ” ، ” آخر شب ” ، ” دیوونه بازی ” ، ” زیر بارونا برقص ” ، نیمه گمشده ” و … به شهرت بسیاری رسید و به راحتی زبان زد تمامی افراد شد . او در ژانر پاپ فعالیت می کند ، ولی نوع و لحن اجرایش نوعی امضای هنری او بر روی ترک هایش محسوب می شود ، که موفق شد نامی را در عرصه موسیقی شناخته کند .

همچنین مسعود صادقلو در یکی از مصاحبه های خود اظهار داشته است که او فردی تنبل است و به تنهایی نمی تواند برخی کارهای خود را انجام دهد ، از همین رو از دوست های نزدیک خود کمک می گیرد ، تیم حرفه ای وی ؛ ” مسعود جهانی ” ، ” رضا شیری ” و ” مهدی حسینی ” هستند .

مسعود صادقلو 865342.1

شهرت آهنگ های مسعود صادقلو

مسعود صادقلو در دوران ابتدایی موسیقی خود توانسته با انتشار آهنگ ” هوس باز ” به شهرت بسیار بالایی دست یابد ، از همین رو با انتشار موزیک های پی در پی توانسته امروز جای گسترده و عظیمی را در بین هواداران برای خود ایجاد کند . از جمله آهنگ های پر سر و صدایی که از خود منتشر نموده است می توان به ” مسکن ” ، ” شب آهنگی ” ، “ حالا حالا ها ” اشاره نمود . شما می توانید اهنگ جدید وی با نام گ سه حرفی ” را نیز در سایت ماه دانلود نمایید .