مهدی دارابی  متولد 17 مرداد سال 1372 در لرستان می باشد ، وی از خوانندگان خوش صدای ایرانی است که فعالیت خود را با ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد تا اینکه گروه ” هوروش بند ” نظر ها را به خود جلب نمود که تا به حال زیر نظر موسسه ققنوس در حال فعالیت هستند . مهدی دارابی  در کوهدشت استان لرستان به دنیا آمد و تا مقطع پایان دبیرستان در آنجا تحصیل نمود تا اینکه در سن 16 سالگی به تهران نقل مکان کردند . برای کسب اطالاعات بیشتر از بیوگرافی این خواننده معروف با سایت دبل موزیک تا انتها همراه باشید .

بیوگرافی مهدی دارابی (هوروش بند) + زندگی و همسرش

شروع خوانندگی مهدی دارابی

مهدی دارابی موسیقی  را بدون گذراندن دوره موسیقی یاد گرفت ، اما به صورت جدی از سال 1389 شروع کرد تا اینکه در 18 خرداد سال 1392 سه قطعه آهنگ به نام ” ازت خاطره دارم ” ، ” به من سر بزن ” ، ” تو حالت ناخوشه ” را انتشار نمود که متاسفانه این آهنگ ها در سبک موسیقی پاپ اصلا مورد توجه قرار نگرفت .

هوروش بند | بیوگرافی و عکس های مهدی دارابی و مسعود جهانی و همسرانشان

تشکیل گروه هوروش بند

بعد از آشنایی با حمید فریزند ( ترانه سرا و خواننده ) سبک فعالیت خود را به سمت موسیقی تلفیقی قرار داد تا اینکه با مسعود جهانی آشنا شد .  مهدی دارابی به همراه مسعود و آرش و مسیح در سال 1395 هوروش بند را تشکیل دادند تا اینکه اولین کار این گروه تک آهنگ ” به یاد تو ” بود که منتشر شد .

خرداد ماه 1396 اتفاق ویژه ای برای هوروش بند با قطعه ” به کی پُز میدی ” رخ داد ، همچنین این آهنگ توانست دایره شنوندگان این گروه نوپا را به شدت گسترده تر نمود .

مهدی دارابی | بیوگرافی مهدی دارابی | مهدی دارابی خواننده مرد ایرانی

سبک فعالیت

مهدی دارابی موسیقی سنتی رو حوضی را با موسیقی سنتی امروز تلفیق نموده و موسیقی R & B و هیپ هاپ را هم به آن اضافه کرده است . وی موسیقی را دلی یاد گرفت ، به همین دلیل بسیاری از هواداران وی بر این باورند بسیار با احساس می خواند و جنس صدایش با خواننده های سنتی ما کاملا متفاوت می باشد .

این خواننده جوان همچنین در قامت ترانه سرا و آهنگساز با خواننده هایی نظیر محمد علیزاده ، شهاب رمضان ، آرش و مسیح و … همکاری داشته است . در سال 1394 بعد از انتشار قطعاتی دچار مشکل برای کسب مجوز شد ، بعد از پیگیری ها معلوم شد که به دلیل انتشار آهنگ هایش در رادیو جوان او را ممنوع الکار کرده است که خوشبختانه پس از پیگیری های بسیار این مشکل برطرف شد .

تیتراژ فرمول یک

اعضای هوروش بند ، اولین بار با خواندن تیتراژ تلوزیونی برنامه فرمول یک علی ضیا با قطعه ماه دلم سال 1396 حضور در تلوزیون را تجربه کرده بودند .