کسری زاهدی از خوانندگان جوان ایرانی  در تاریخ پنجم خرداد 168 در تهران چشم به جهان گشوده است او از سال 1395 شروع به کار هنری خود را شروع کرده است . در ایرانی خوانندگان بزرگ و بسیاری وجود دارند که طرفداران بسیاری را به خود جذب نموده اند اما در طی چند سال اخیر افراد بسیاری پا به عرصه دنیای موسیقی گذاشته اند که کسری زاهدی نیز یکی از همین ستاره های دنیای موسیقی می باشد . با دبل موزیک همراه باشید تا با این خواننده جوان و محبوب ایرانی آشناییت بیشتری پیدا کنید .

کسری زاهدی خواننده مطرح ایرانی و هنرهای وی

کسری زاهدی در زمینه تخصصی خوانندگی فعالیت داشته و از خوانندگان مطرح موسیقی کشور به حساب می آید ، از فعالیت های وی می توان به خوانندگی ، آهنگ سازی ، ترانه سرایی و تنظیم کنندگی نیز اشاره نمود . ژانر کاری کسری زاهدی موسیقی پاپ ایرنی می باشد که در برنامه دورهمی نیز اجراهایی داشته است .

کسری زاهدی  54321+421

همکاری این کسری زاهدی با خوانندگان دیگر ایرانی

این خواننده محبوب ایرانی در زمینه موسیقی با خوانندگان برتری همچون ” رضا بهرام ” ، ” مسعود جهانی ” و … همکاری داشته است و با گروه موسیقی ساز دی پاپ نیز در حال همکاری است و دنبال کسب مجوز برای کنسرت های خود میباشد . ساز تخصصی این خواننده محبوب ایرانی پیانو و گیتار می باشد و در این زمینه های استعداد و مهارت بسیار بالایی دارد .

کسری زاهدی  653421.

شروع موسیقی و زندگی شخصی وی

کسری زاهدی از همان کودکی علاقه بسیار شدیدی به خوانندگی داشت و در سن ده سالگی شروع به نواختن پیانو و گیتار کرده است . وی در سن هفده سالگی کار خوانندگی را به صورت کاملا حرفه ای شروع کرد و آهنگ سازی و خوانندگی کرد .     این خواننده توانسته با آهنگ پر طرفدار ” شاخه گل من نیومد ”  به محبوبیت بالایی برسد و طرفداران بسیار زیادی را مجذوب خود کند .  طبق آمار به دست آمده به جرات می توان گفت این آهنگ از پر دانلود ترین آهنگ های سال شناخته شده است .

کسری زاهدی  54213521

آهنگ های منتشر شده از  کسری زاهدی

همچنین جالب است بدانید آهنگ زبانم لال و دریا شو در سال 1395 اولین آثار منتشر شده از این خواننده محبوب بوده که پخش شده است .  همچنین  آهنگ هایی با نام های ” سلامت کردم ” ، ” عاشقترین لیلا ” ، “شاخه گل ” ، ” عشق منو توی دلت محکم کن ” نیز توسط وی اجرا شده است .

آهنگ هایی همچون “گل ناز ” ، ” توبه کردم ” ، رنگین کمون ” نیز توسط این خواننده خوانده شده و ترانه ” مومو” که با صدای رضا بهرام پخش شد با شعر سرایی کسرا زاهدی  و همچنین شعر ” شبهای بعد از تو ” از ” رضا بهرام ” تویط تنظیم موسیقی این خواننده برای سریال خانگی ممنوعه ایجاد شده است .