حامد همایون خواننده پاپ ایرانی با نام اصلی حامد محمود زاده متولد 19 بهمن سال 1361 در شیراز می باشد . تحصیلات این خواننده در زمینه خاک شناسی می باشد که تا مقطع لیسانس ادامه داده است و فوق لیسانسش را در رشته آبیاری و زه کشی به اتمام رساند . حامد همایون آموزش موسیقی و نواختن ساز را از دوران نوجوانی از حدود 1 سالگی آغاز نمود و ساز گیتار و پیانو را نیز آموخت در دوران دانشجویی چندین بار روی صجنه رفت و به نوازندگی پرداخت . برای کسب اطلاعات بیشتر با دبل موزیک همراه باشید.

حامد همایون 534153421

حامد همایون را بیشتر بشناسیم

پدر حامد همایون کارمند بانک ملی می باشد و مادرش نیز معلم بود ، این هنرمند جوان ایرانی از دوران کودکی و در خانه برای بقیه اعضای خانواده آواز می خواند و علاقه به موسیقی از همین دوران در او به وجود آمد و در دوران نوجوانی به صورت جدی  پیگیر این علاقه شد . این خواننده علاوه بر خوانندگی به فوتبال نیز علاقه بسیاری دارد ، اما در نهایت خوانندگی را انتخاب نموده است و در طی چندین سال اخیر با انتشار آهنگ های احساسی ، به شهرت ویژه ای دست یافت .

حامد همایون 531534215342

فعالیت های هنری همایون

این خواننده جوان و محبوب ایرانی در همان دوران کودکی علاقه بسیاری به خوانندی داشته و بعد از آموزش چند ساز و تحقیق در حوزه موسیقی ورود به دانشگاه نقطه عطفی در زندگی وی محسوب می شود . ورود به دانشگاه در سن 17 سالگی با راه جدیدی در زندگی وی همراه بود و در همین دوران بود که کنسرتی در دانشگاه برگزار کرد و به آرزویش که رفتن روی صحنه بود رسید و بعد از آن نیز به تدریس موسیقی مشغول شد .

حامد همایون 654365342

اولین اجرای زنده حامد همایون

ویژه برنامه شب یلدای سال 19395 اولین تجربه همایون از حضور در تلوزیون بود که با اجرای زنده او از برج میلاد برای ویژه برنامه شبکه 5 همراه شد . این خواننده نخستین بار  اجرای رسمی خود را در تهران در سی و دومین جشنواره فجر در نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت . جالب است بدانید اولین کنسرت حامد همابون با برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر و اجراهای متعدد وی همراه بود  و با اجرای چهار سانس بیشترین و پرشور ترین اجراها را به خود اختصاص داده و همچنین این کنسرت به نفع کودکان رطانی در موسسه محک برگزار شد .

در اولین اجرای این خواننده قطعاتی همچون ” به چشمات قسم ” ، ” چنین کنم چنان کنم ” ، ” چتر خیس ” ، ” خدا همین حوالیه ” ، ” دوباره عشق ” ، ” می روم ” ، ” مردم شهر ” ، ” نگاه کن ” ، ” مجنون ” ، ” چه عشقی ” ، “دیوونگی ” ، ” قسمت ” ، ” بارون که زد ” ، آه نکش ” ، ” دنیای من ” ، ” شیدایی ” اجرا شده بود که با حمایت و هیجان هواردان وی همراه بود .  همچنین اولین آلبوم این خواننده نیز با عنوان ” دوباره عشق ” در 23 دی سال 1395 منتشر شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت .