علی لهراسبی متولد 20 فروردین سال 1355 در تهران و از خوانندگان سرشناس و موفق ایرانی می باشد . وی فارق التحصیل فوق لیسانس رشته الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج است ، علی لهراسبی فرزند اول یک خانواده شش نفری است ، پدرش بازنشسته نیری هوایی و مادرش نیز خانه دار بوده است . جالب است بدانید که او دارای 3 برادر است . او هم اکنون بیش تر در زمینه تبلیغات و موسیقی فعال است و همچنین یکی از مدیران پروژه شرکت های نامداری تبلیغاتی است . در صورتی که علاقمند به این خواننده خوش صدا و محبوب ایرانی هستید با دبل موزیک تا انتهای مطلب همراه باشید .

علی لهراسبی 86534215321

از  قرائت قرآن تا خوانندگی علی لهراسبی

علی لهراسبی در یکی از مصاحبه های خود گفته است : (( من از قبل پیش زمینه ای داشته ام و در کودکی و نوجوانی قاری قرآن بوده ام . در آن دوره قرائت به من کمک بسیاری کرد و خوشبختانه قرائت در نوجوانی به من در زمینه صداسازی کمک بسیاری کرده است . ))

از علاقه تا شهرت

اجرای تیتراژ سریال کلبه سپید به عنوان اولین حرکت رسمی این خواننده خوش صدا در عرصه موسیقی بود . از همانجا بود که او تصمیم به تقویت صدای خود گرفته و به مدت دو سال به یادگیری سلفژ و تئوری موسیقی نزد ” محمد رضا صادقی ” و ” بهنام صبوحی ” می پردازد تا اینکه در نهایت در سال 1381 یا اجرای تیتراژ سریال دریایی ها ارائه ای متفاوت را از خود به نمایش می گذارد .

علی لهراسبی 53215321

آلبوم مثلث وی در سال 1382

کار آلبوم ” مثلث ” از سال 1382 شروع شد و آلبوم آن سال 1385 منتشر شد . وی گفته است ” من آهنگ ها را انتخاب کردم اما بعضی از تنظیم ها 4 بار عوض شد و کار اولیه ام را در ایران ضبط کردم ” .

سریال ” دلنوازان ” اولین سریال جدی وی بوده و به همین علت تمام تلاش خود را ایفا کرده بود تا اشتباهی رخ ندهد ، وی با تمام تلاش خود دو تیتراژ فوق العاده را برای این سریال انتخاب نمود و توانست دنیای موسیقی را دگرگون کند . همچنین این اجرای علی لهراسبی توانسته توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کند .

علی لهراسبی 865345321

همکاری با مرتضی پاشایی

سال 1391 با خواننده محبوب ایرانی که در حال حاضر در قید حیات نیست ” مرتضی پاشایی ” رابطه دوستانه و بسیار صمیمی را بر قرار کرده بودند . بعد از آن نیز با خواندن تیتراژ ” شیدایی ” به وی پیشنهاد داد تا آهنگسازی موسیقی را بر عهده بگیرد که خوشبختانه کار بسیاری خوبی نیز منتشر شد و آن دو این رابطه را تا زمان بیماری و حتی فوت ” مرتضی پاشایی ” حفظ نمودند .

آهنگ های منتشر شده

از جمله آهنگ های بسیاری شنیدنی که توسط این خواننده منتشر شد می توان به ” آهنگ یه بارون ” اشاره نمود که تازگیا از وی منتشر شده و بسیار عاشقانه و زیباست ، روزای سخت ،  زیبا جان ، دنیای بی تو ، نه بگو به همه بگو یکی عاشقمه ، تو رو دارم و …. نیز از دیگر اجراها از جانب او بوده اند .