آیا تا به حال به این نکته دقت کرده اید که گوش دادن به موسیقی در بارداری چه مزایایی را برای مادر و فرزند به دنبال خواهد داشت ؟ احتمالا برخی از شماها شنیده اید که گوش دادن به موسیقی اپرا می تواند در افزایش ضربان قلب کودک تاثیر گذار باشد چرا که جنین در محیطی ساکت و تاریم به سر می برد و با شنیدن این سبک از موسیقی به جنب و جوش و تحرک می افتد . در حقیقت جنین در رحم مادر پس از  چهار هفتگی این قابلیت را دارد که به موسیقی واکنش نشان دهد و حرکت های او نسبت به موسیقی قابل لمس می باشد . در این دوران می توان فهمید کودک چه واکنشی را نسبت به موسیقی  نشان خواهد داد ؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از مزایای گوش دادن به موسیقی در دوران بارداری با دبل موزیک همراه باشید .

موسیقی در بارداری 86534653421

مزایای گوش دادن به موسیقی در بارداری

جنین انسان پس از گذشت 20 هفته از تشکیل نطفه می تواند صداهای خارج و موسیقی را بشنود ، تحقیقات ثابت کرده اند که آنچه که در محیط مادر می گذرد بر کودک نیز تاثیر می گذراند و پس از تولد می توانند واکنش نشان داده و به خاطر بسپارند . گوش دادن به موسیقی می تواند باعث کاهش استرس در کودک و مادر شود و در نتیجه ریتم ضربان قلب را تنظیم می نماید .

موسیقی در بارداری 653453421

 سبک مناسب موسیقی در بارداری برای گوش دادن را بشناسید

هر نوع موسیقی که خودتان دوست دارید و می پسندید را می توانید گوش دهید ، می توانید از آن نیز برای جنین و یا کودک خود استفاده کنید ولی ترجیحا باید بدانید که بهتر است از موسیقی های آرامش بخش استفاده نمایید . برای تاثیر بهتر گوش دادن موسیقی در دوران بارداری باید بدانید که موسیقی های ملایم ، دوست داشتنی و آرامش بخش می تواند سلامت مادر و در نتیجه سلامت کودک را تضمین نماید .

موسیقی می تواند تمامی عواطف و احساسات کودکی را که در حال تشکیل است تحت تاثیر قرار دهد و همچنین سلامت را برای وی به دنبال داشته باشد . بد نیست بدانید هنگامی که شما در دوران بارداری به موسیقی های ملایم و خوب گوش می دهید ، هنگامی که فرزند شما متولد می شود شما با دوباره پخش کردن این موسیقی خواهید دید که فرزند شما دوباره به شنیدن آن واکشن نشان داده و از شنیدن آن لذت می برد . کودک می تواند بدون ایجاد احساس خستگی و کسل کنندگی موسیقی مورد نظر را تا انتها گوش دهد و واکنش لذت بخشی را از خود بروز دهد .

موسیقی در بارداری 541534153421

دنیای موسیقی ، دری جدید به روی زندگی

همان طور که می دانید دنیای موسیقی ، بسیار وسیع و متنوع است ، هرکسی می تواند با داشتن علاقه به این سبک از هنر ، دری جدید به روی زندگی و پیشرفت برای خود بگشاید . گوش دادن به موسیقی در هنگام رانندگی ، آشپزی ، مطالعه و …. می تواند باعث ایجاد حس آرامش و لذت شود ، همه افراد می توانند به گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود حسی شاداب و جدید برای خود به وجود بیاورند و از کاری که قرار بر انجام است نهایت لذت را ببرند .