کیمیا تاج زاده متولد 28 مرداد سال 1379 در تهران میباشد ، این خواننده زن ایرانی در سبک موسیقی پاپ فعالیت می کند . او دانشجوی لیسانس رشته مهندسی معماری از دانشگاه آزاد می باشد ، از نواختن گیتار شروع کرد و حالا نیز از خوانندگان زن موفق و خوش صدای ایرانی است و علاقه بسیاری نیز به بازی والیبال دارد . کیمیا در دبیرستان رشته ریاضی فیزیک را انتخاب نموده بود و یک برادر کوچک تر از خود دارد ، وی فعالیت خود را از سال 1384 وقتی که 5 سال سن داشت با دوره ارف و بلز در آموزشگاه صدا و سیما شروع نمود و بعد از ساز شناسی ، ساز پیانو را انتخاب نمود . با دبل موزیک همراه باشید تا از این خواننده محبوب و خوش صدا و با احساس ایرانی ، بیشتر بدانید .

کیمیا 534215345342

علاقه کیمیا به گیتار  و پیانو

از سال 1395 که 16 سال داشت شروع به رفتن کلاس موسیقی کرد و ساز گیتار را ظرف مدت چندماه به صورت کامل یاد گرفت و تسلط کافی روی این ساز را بدست آورد ، سپس بعد از مدتی هم در کلاس های کاخن حاضر شده و اما تمایلی به ادامه دادن نداشت . او در کنار گیتار ، نواختن پیانو را نیز ادامه داد ، تا اینکه در خرداد سال 1397 در حالی که 18 سال داشت ، توانست اولین آهنگ خود را به کمک و همراهی علیشمس ، بخواند که خوشبختانه استقبال بسیار زیادی از موسیقی وی شد .

کیمیا تا شهرت

بیشتر شهرت کیمیا با انتشار آهنگ هایی چون ” هوس عاشقی ” و ” حس خوب ” بوده که هر دو اهنگ را در سال 1397 و با علیشمس خواننده ، همکاری این دو نفر منجر به انتشار این دو آهنگ پر طرفدار و احساسی شد که همراهی بسیاری از هوادارانش را به همراه داشت . از همانجا بود که این خواننده با حمایت و طرفداران بسیاری مواجه شده بود و همچنین نیز منجر به شروع فعالیت و موفقیت های پی در پی وی در زمینه موسیقی شد .

کیمیا 542153421

مصاحبه با کیمیا

وی گفته است ” حتی در اوقات فراغت از از موسیقی و دنیای موسیقی دور نبوده و بیشتر با گوش دادن به آهنگ ها و پیانو زدن این اوقات را سپری می کند ”  ، او به شدت به بازی والیبال علاقمند بوده و همیشه پیگیر این بازی است  و به قولی از هواداران دوآتیشه این ورزش می باشد .

هدف ، کیمیا از دنبال کردن هنر موسیقی ، در حقیقت این است که بتواند متناسب با سلیقه و علاقمندی هواردارانش فعالیت کند و با تلاش بسیار موسیقی های دلی را از خود منتشر کند . وی گفته است که در موسیقی الگوی خاصی ندارد و تابع  و پیرو خود و علاقمندی هایش است و سعی می کند به هوادارانش عشق بورزد .  این خواننده خوش صدای ایرانی با دنیا دادرسان ، خواننده جوان و موفق ایرانی رابطه دوستانه دارد و اخیر نیز موزیکی جدید با نام ” دوتایی ” از خود منتشر کرده اند که بسیار مورد استقبال هوادارانشان قرار گرفته است .