آصف آریا از جمله خونندگانی است که توانسته خود را در طی چندین سال اخیر در بین دیگر هنرمندان خوش صدا جای دهد و به هواداران بسیاری دست یابد . هرچند که امروزه سبک های مختلفی از خوانندگی و آهنگ های در جهان وجود دارد ، اما از جمله موسیقی کلاسیک ، مینیمال ، پاپ ، جاز ، بلوز ، راک ، اپرا ، سنتی ایرانی و… را می توان به وضوح در بین هنرمندان مشاهده می شوند .جالب است بدانید که سبک راک ، پاپ و الکترونیک توانسته اند مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند ، از مهم ترین عللی که می توان در بیوگرافی آصف آریا به آن اشاره نمود ، فعالیت وی در همین سبک است که امروزه هواداران بسیاری را به خود جذب کرده است . تا انتهای مطلب با دبل موزیک همراه باشید ، تا اطلاعات بیشتری را درمورد این خواننده موفق و خوش صدای ایرانی کسب نمایید .

آصف آریا 5432153453

فعالیت حرفه ای آصف آریا

از جمله توضیحاتی  افراد علاقمند به دانستن آن هستند ، فعالیت آصف آریا در زمینه موسیقی است ، جالب است بدانید وی فعالیت خود را از سال 1396 در زمینه موسیقی شروع کرد که در این دوره توانست دو مورد از بهترین آهنگ های دنیای موسیقی خویش را ثبت کند که شامل ” پایتم من ” و ” نرو عزیزم ” بوده اند  ، این دو آهنگ دنیای موسیقی و همچنین سابقه خوانندگی این خوانند را دگرگونه کرده اند . از دیگر آهنگ هایی که با استقبال بسیار مقابله شد باید به ” حال دلم ” اشاره نمود .

یکی از آهنگ های دلنشین منتشر شده از این خواننده که به  سرعت توانست نام این خواننده را بر سر زبان های بیندازد ، آهنگ فوق العاده احساسی با نام ” هیس ” بوده است ، آهنگ هیس دو نسخه اصلی در مهر سال 1400 و نسخه ریمیکس آن یک ماه بعد منتشر شد .

آصف آریا 86534165342

 همکاری آصف آریا با دیگر هنرمندان

آصف آریا با خوانندگان بسیار از جمله مهدی جهانی فعالیت کرده است ، مهدی جهانی از جمله خوانندگانی است که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد و همواره آهنگ های موفق و احساسی را از خود به انتشار می رساند . این دو هنرمند با همکاری یکدیگر توانستند دنیای موسیقی را دگرگونه کنند و همکاری فوق العاده موفقی را داشته اند .

پازل بند و آصف آریا

” هزار و یک شب ” عنوانی از آهنگ های این هنرمند است که به همراه پازل بند منتشر شده است . پازل بند یک گروه پاپ شناخته شده در ایران است که اعضای اصلی آن علی رهبری ، آرین بهاری و مهران عباسی می باشند . این آهنگ توانسته بازخورد بسیار خوبی داشته باشد و محتوای دلنشینی داشته که هواداران بسیار از آن استقبال کرده اند .