بابک جهانبخش با نام شناسنامه ای علی جهانبخش متولد اول فروردین سال 1362 در بوخوم آلمان می باشد ، وی از خوانندگان محبوب و سرشناس ایرانی است که در سبک موسیقی پاپ ایران فعالیت می کند . مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی است و دارای مدرک صداگذاری موسیقی نیز می باشد .

شروع از آلمان تا ایران

بابک جهانبخش نوازندگی ساز پیانو را از 5 سالگی زیر نظر استاد آلمانی اش در مدرسه موسیقی شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران ، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال نمود .

اولین کسی که او را برای خواننده شدن تشویق نمود مرحوم ” مجتبی میرزاده ” آهنگساز قدیمی بود ، او دوره های آزمایشی جدید را طی کرد و در سال 76 و در سن 14 سالگی مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت نمود ، در  آن سال نیز یک کار را برای صدا و سیما ضبط نمود .

بابک جهانبخش 542153421

شهرت با نخستین آلبوم توسط بابک جهانبخش

در سال 1382 تولید اولین آلبوم او شروع شد و درسال 1384 آلبوم ” چی شده ” را روانه بازار نمود و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد و با انتشار آلبوم ” من و بارون ” در 21 تیر ماه 1391 وارد مرحله بعدی از فعالیت هنری خود شده بود .

او در یکی از مصاحبه های خود ذکر نموده است که در سنین نوجوانی پیانو و گیتار مینواخته است و سپس شروع به آهنگ سازی و خوانندگی و تنظیم و … نمود .

بابک جهانبخش 865342154321

کنسرت در ایران  و خارج

بابک جهانبخش اولین کنسرت خارج خود را در سال 1387 در لندن اجرا نمود و در سال 1389 نیز توانست بعد از انتشار آلبوم سوم خود به نام ” احساس ” کنسرت خود را در تهران اجرا نمود . بابک جهانبخش دارای طرفداران و هواداران بسیاری است ، در کنسرت هایی که برگزار می نماید هواداران از وی حمایت نموده و خوشبختانه او توانسته با انتشار آهنگ های فوق العاده احساسی قلب اکثر افراد را تسخیر نماید .

بابک جهانبخش 5342153421

آلبوم های منتشر شده توسط بابک جهانبخش

بابک جهانبخش در طول دوران خوانندگی خود آلبوم ها و آهنگ های بسیاری منتشر نموده ، از جمله آلبوم هایی که توسط وی منتشر شده می توان به ” چی شد ” ، که در سال 1384 منتشر شد ، ” بی اسم ” ، که در سال 1387 ، ” زندگی من ” ، در سال 1390 ، ” مدار بی قراری ” ، در سال 1393 و در نهایت آلبوم ” حالم خوبه ” در سال 1395 منتشر شده اند . آهنگ زیبای بابک جهانبخش با نام ” یادم نمیره ” سر و صدای بسیاری از به پا کرده است ، در صورتی که علاقمند به شنیدن و دانلود این آهنگ زیبا هستید می توانید به سایت دبل موزیک مراجعه نمایید .